CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 15, 2011

✿ b u n g a ✿

✿ musim mood bru my mom ✿

bunga..bunga dan bunga..
hehe..mak kata mak ade musim..
mmg betul pon sbgai anak mmg nmpak sgt..c(:

mak aku ni kaki shopping..tp kali nie die tgh musim tanam bunga..
slalu musim shopping baju,tudung,beg,kasut n etc..
mmg pntang ade yg baru keluar pasti die dh beli dulu..

aishhh..risau jek..smpai mak lebih bergaya nie dri anak2..
x ke mngelat 2..
mak aku nie moden tau..jgn pelik atau berbau cemburu..
n die juga sporting..hehe..
bakal menantu jdi mngsa die mlyan kerenah mak aku..
ahad lepas melyan bejln kat jom heboh n bowling..
smpai nak tercabut kaki bejalan..

esok hari pula....
jeng..jeng,,jeng..'am bwk mak g nursery'
mood bunga dh dtg..terasa xcukup bunga kat depan 2 kot..
tp umah xde tanah kan..so duk dlm pasu jek la..
aku suka umah ade rumput..
nmpak cntik je..lagi2 rumput carpet..
ayo..cntik!~

tdi ptg bru satle sume hajat ibuku ini..
:)
gembira die tgk bunga2 die..
smpai nyai sebelah umah said
'cantik nye taman nie'
lagi kembang la mak nie..
hehe..pape pon IBU LAH SEGALANYA..

SAYA SAYANG IBU SAYA!~
U R THE BEST IN THE WORLD!


1 comments:

Post a Comment